Terugroepacties

Met onze terugroepacties willen we je helpen om eventuele technische problemen vroegtijdig te achterhalen om erger te voorkomen. Jouw Alpine concessiehouder staat voor je klaar. 

Stap 1

Geef je voertuigidentificatienummer (VIN) in en controleer of deze terugroepactie op jouw wagen van toepassing is.    

     

Stap 2

Maak een afspraak bij je concessiehouder. De onderdelen in kwestie zullen zo snel mogelijk en kosteloos worden vervangen."

Stap 3

Breng je voertuig binnen voor herstelling. Je concessiehouder maakt je wagen weer helemaal in orde.

  

VOER JE VOERTUIGIDENTIFICATIENUMMER IN

Is de terugroepactie van toepassing op jouw voertuig? Neem dan contact op met je concessiehouder.

ONZE PRIORITEIT: TEVREDEN KLANTEN

Met je toestemming zullen je gegevens ook worden verwerkt voor direct marketing-doeleinden van «Renault», «Dacia» en «Alpine»  producten. In dit geval kunnen ze ook aan de netwerken en partners van de RENAULT groep worden meegedeeld. Je kan je toestemming op elk moment intrekken. Je hebt recht op de toegang, rechtzetting, beperking van de verwerking, verwijdering of overdraagbaarheid van je gegevens. Deze rechten, onder andere het recht om je toestemming in te trekken, kunnen kosteloos worden uitgeoefend via dit formulier of door een e-mail te sturen naar contact-client.be@renault.be. Mogelijk vragen wij je een bewijs van je identiteit voor te leggen. Je hebt ook het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit voor gegevensbescherming.

Je persoonsgegevens worden verzameld voor de verwerking van je onlineverzoek. Ze worden verwerkt door Renault België Luxemburg NV, waarvan de maatschappelijke zetel is gevestigd te 1070 Brussel, Bergensesteenweg 281. Voor dezelfde doeleinden kunnen ze aan de netwerken en partners van de RENAULT-groep worden meegedeeld. De gegevens worden bewaard voor de duur van het voornoemde doel en het beheren van eventuele geschillen. Voor meer informatie over de verwerking van je persoonsgegevens raadpleeg je onze privacyverklaring.