Vermogen
300 pk
bij 6300 t/min
Leeggewicht
1119 kg
rijklaarVan 1102 tot 1140 kg naargelang de gekozen packs en opties.
Acceleratie
4,2 s
van 0 tot 100 km/u
DESIGN
Op elk vlak uitmuntend
De A110 GT valt op door zijn iconische design met stijlvolle elementen en accessoires die hem de onmiskenbare look van een Gran Turismo geven. Het genot van het rijden in verfijnd comfort.
Franse charme
De A110 GT combineert elegantie met comfort. Leder, glanzende koolstofvezel en aluminium creëren samen een unieke Gran Turismo-sfeer. Verwarmbare lederen zetels, audiosysteem Focal® Premium met geïntegreerde subwoofer, sportieve pedalen en aluminium voetsteun voor de passagier: De A110 GT strooit met comfort.
KIES VOOR EEN UNIEKE A110
Ontdek de nieuwe stripings en coverings in onze workshop voor personalisering. Ongeëvenaarde, exclusieve designs die inspiratie vonden in het legendarische DNA van Alpine.
RIJGEDRAG
Beproefde sportiviteit
Dankzij zijn wendbaarheid en soepelheid geniet je ten volle van de Alpine-ervaring, in de stad, in de bergen of tijdens lange ritten.
Kies een van de drie rijmodi, Normal, Sport of Track, en stem je A110 GT af op het gewenste rijgedrag: sportief of comfortabel.
CONCEPT
Van het circuit naar de weg
De A110 GT weerspiegelt de race-expertise van Alpine. Zijn concept en technologie zijn ontleend aan de autosport en staan garant voor een opmerkelijke wegligging en sportiviteit.
MOTOR
Ophanging en remmen
Met zijn dubbele driehoekige ophanging combineert de A110 GT wendbaarheid met comfort, ook op oneffen terrein. De Brembo-remmen verzekeren een optimale weerstand en remafstand, op het circuit of in een haarspeldbocht in de bergen.
A110 GT: WLTP* gecombineerd brandstofverbruik (l/100 km): 6,8-7,0 l/100 km; WLTP* gecombineerde CO2-uitstoot (g/km): 154-160.
*WLTP: Wolrdwide Harmonize Light Vehicles Test Procedures: Sinds 1 september 2018 wordt voor nieuwe lichte voertuigen in Europa typegoedkeuring verleend op basis van de geharmoniseerde testprocedure voor lichte voertuigen (WLTP), een testprocedure die het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot realistischer meet dan de eerder gebruikte NEDC-procedure.