18 april 2023

Het BWT Alpine F1 Team kondigt met veel plezier aan dat het voor een periode van drie jaar zijn samenwerking verlengt met Sprinklr als officiële partner en unified management platform provider voor de klantervaring (Unified-CXM) voor het team en merk Alpine in het algemeen.

 

 

In het project om de community maximaal te betrekken, zal de renstal een beroep doen op de vier productsuites van Sprinklr: Sprinklr Service, Sprinklr Insights, Sprinklr Marketing en Sprinklr Social.

 

 

Sprinklr zal het BWT Alpine F1 Team helpen om de beleving van zijn fans opnieuw vorm te geven met de volgende functies:

Met het Unified-CXM-platform van Sprinklr kan het team zijn strategie op het vlak van marketing, klantenservice en engagement testen en optimaal aanpassen om concurrerend te blijven en om de beleving van zijn fans voortdurend te verbeteren.

 

 

David Gendry, directeur communicatie en marketing van Alpine: "Bij het BWT Alpine F1® Team proberen we altijd onze fans te bereiken en om onze band op een innovatieve manier te versterken. Met Sprinklr kunnen we onze fans nog meer betrekken op de allerbelangrijkste momenten: voor, tijdens en na elke Grand Prix. Na een geslaagd seizoen in 2022 zijn we heel tevreden dat we ons partnerschap kunnen uitbreiden om onze fans nog beter te begrijpen, om onze digitale engagementen te optimaliseren en om hen steeds beter van dienst te zijn."

 

 

Ragy Thomas, oprichter en algemeen directeur van Sprinklr: "Het BWT Alpine F1® Team is een van de meest opwindende merken in de wereld van de profsport. Sprinklr is dan ook verheugd om hun visie te kunnen ondersteunen om de betrokkenheid van de fans en de community te vergroten, nu de F1® steeds populairder wordt. We zijn ook trots op de culturele veranderingen die het merk doorvoert om meer inclusieve, gelijke en eerlijke kansen te creëren voor iedereen die wil deelnemen. We zijn heel tevreden om onze samenwerking met het BWT Alpine F1® Team met drie jaar te verlengen en zullen hen ondersteunen om alle fans centraal te stellen in hun digitale strategie."